piątek, 1 maja 2015

Witam Serdecznie

Ay-Ho!

          W pierwszym poście na moim blogu chciałabym przedstawić Wam moją skromną osobę. Ale nie bójcie się, nie zamierzam pisać żadnej biografii, chodzi mi raczej o moją historię gamingu. Także do dzieła!

          Od zawsze interesowałam się grami. Moim pierwszym tytułem był Tomb Raider. Zagrywałam się we wszystkie początkowe części. Po grach przygodowych przerzuciłam się na gry logiczne i łamigłówki. Były to takie tytuły jak: Ace Ventura Psi Detektyw, Zagadki Różowej Pantery, Książę i Żebrak czy Larry 7. Do tej pory najmilej wspominam właśnie te gry. Następnie wciągnęłam się w gry wyścigowe. Wszystkim znane klasyki Need for Speed, Burn Out, Toon Car, czy najzabawniejsza gra tego typu Lego Racers.



          W chwili obecnej interesuje się raczej grami MOBA czy RPG. Takie tytuły jak League of Legends czy Counter Strike GO to dla mnie chleb powszedni. Gram również w gry single - player (Octodad, Skirim, This War of Mine). Posiadam także sporą wiedzę z dziedziny e-sportu. Na moim blogu gry będą tematem numer 1. Zapraszam więc na pierwszy tematyczny wpis już niebawem!




1 komentarz: